Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Φιξάς και πρωταγωνιστής

Ο Νικόλας Βλαχάκης έχει βαρεθεί να ακούει ότι μοιάζει με τον Ρόμπερτ Πάτινσον.


Έπαιξε στη ταινία Luton, αλλα δε θεωρεί τον εαυτό του ηθοποιό. Κάποτε ήταν κούριερ με ποδήλατο, τώρα τρέχει σε αγώνες με το fix gear του.

Λίγες μέρες μετά την πρεμιέρα της ταινίας «Luton» ο Νικόλας παρέα με καμιά δεκαριά κολλητούς και το ποδήλατο του σε κούτα πέταξε για το Μιλάνο, όπου έτρεξε στον τελευταίο γύρο του Red Hook Criterium Race. Ο σκληρός (και κάφρικος) αγώνας με ποδηλατάδες περνάει μέσα από την πόλη με τρελές ταχύτητες, με ποδήλατα χωρίς φρένα. «Ήταν υπερβολικά hardcore», λέει. «Ο αγώνας ήταν μόνο μια μέρα, αλλά εμείς μείνε πέντε με όλο το crew». Η παρέα του είναι τα υπόλοιπα μέλη της Bondex/VCA, της ομάδας κούριερ που έστησε το γνωστό ποδηλατάδικο στου Ψυρρή. 

Από τους τρεις αναβάτες της ομάδας, μόνο ο Νικόλας πέρασε στον τελικό, και από τελευταίος που ξεκίνησε -στους ογδόντα- τερμάτισε 22ος. «Αν είχε κουμπώσει καλύτερα το πετάλι μου στην αρχή, θα είχα πάει καλύτερα, στανταρ», λέει. «Ο αγώνας δεν είναι παίξε γέλασε. Περνάς μέσα από συγκεκριμένα σημεία της πόλης του Μιλάνου, παίρνεις στροφές με 60 χιλιόμετρα την ώρα και για να διορθώσεις την πορεία σου, μπλοκάρεις τον πίσω τροχό με τα γόνατα. Πολύς κόσμος τρώει τούμπες. Γλίστρησε σε μια φάση ένας μπροστά μου στον τελικό και χτύπησε στο πεζοδρόμιο. Το ποδήλατο του διαλύθηκε. Είχα χτυπήσει και εγώ έτσι παλιότερα. Με είχε χτυπήσει ένας οδηγός και μου έσπασε τον καρπό. 

Οι δρόμοι στο Μιλάνο, βέβαια, ήταν δέκα φορές καλύτεροι από της Ελλάδας». Με τη παρέα του έμειναν στο Flower Hostel και περιγράφει πώς πέρασαν μια δεύτερη πενταήμερη. «Η φάση ήταν σα στρατώνας, αλλά αυτό είχε τρελή πλάκα. Είχαμε κουβαλήσει όλοι τα ποδήλατά μας, αλλά δεν μας άφησαν να τα ανεβάσουμε και να τα έχουμε δίπλα στα κρεβάτια μας». Το ότι τερμάτισε 22ος το οφείλει στην παρέα του. «Γενικά το καλύτερο ήταν οι φίλοι μου, αν δεν ήταν η κερκίδα μου δεν θα είχα φτάσει τόσο ψηλά. Φαντάσου, οι φίλοι μου έτρεχαν γύρω από τον αγώνα και σκαρφάλωσαν σε μια ταράτσα για να μου φωνάξουν το σύνθημα «Γάμησε τους ρε Νικόλα!».

Το crew του φώναζε κι άλλα πολλά, όποτε έβλεπαν ωραία Ιταλίδα φώναζαν όλοι μαζί: «Τσέκαρε, ωραίος Βίκτορας».

«Ποιος είναι ο Βίκτορας;».

Παίζει inside joke γκομενικό», λέει.

Κείμενο: Λουκάς Μέξης

Φωτογραφίες: Ζαχαρίας Δημητριάδης


Πηγή: grekamag


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου